BİSKÜVİLİ DONDURMA TARİFİ

Tatlı Saatim yaza özel serinleten tariflerim arasında sizlere vaktinizi çok fazla almayacak fakat doyumsuz lezzete sahip bisküvili dondurma tarifini sunuyor. Çikolatalı bisküvi arasına istediğiniz dondurma çeşidinden koyabilir, bu lezzet ile yazın keyfini çıkarabilirsiniz.

BİSKÜVİLİ DONDURMA TARİFİ

nogger dondurma tarifi


Tatlı Saatim Malzemeleri;

• 4 adet çikolatalı bisküvi
• 8 yemek kaşığı dondurma
• 40 gr. çikolata
• 2 yemek kaşığı krema

Tatlı Saatim Yapılışı;

1. Bisküvileri hazırlayıp, sos tenceresinde çikolata ve kremayı eritin.
2. Çatal yardımıyla bisküvilerin üzerine çikolatan çizgiler (süsler) yapın ve soğumaya bırakın. (Benim bisküvilerim kakaolu olduğu için bunu yapmadım.)
3. Dondurmayı bisküvinin üzerine yayın ve diğer parçayı da üzerine kapatın.
4. Buzdolabında bekletip istediğiniz zaman servis yapın.

Afiyet olsun.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

 
Sponsorlar : Seo Makaleleri | Seo Kelime
Copyright © 2013. Tatlı Saatim - Tüm Hakları Saklıdır.
Tema Yapımcısı Seo Makaleleri