GELİN BOHÇASI TATLISI TARİFİ

GELİN BOHÇASI TATLISI TARİFİ



Tatlı Saatim Malzemeleri:
Krep için:

  • 4 yumurta
  • 3 kaşık kakao
  • kabartma tozu
  • 5 yemek kaşığı şeker
  • 1,5 su bard. un
  • 50 gr eritilmiş margarin
  • çeyrek su bard. su
  • 1.5 su bard. süt
  • (ölçüsü yarım kepçe olcak şekilde 16 lık teflon tavada tek tarafları pişicek)




Tatlı Saatim Kreması için:
1 su bardağından 1 parmak aşağıya un, kalanına mısır nişastası doldur. 1 su bardağı şeker, 5 su bardağı süt, 1 kibrit kutusu margarin, 1 paket vanilya ile muhallebiyi yapıp çırpalım, soğuyunca içine 1 paket krem şanti ve 1 çay bardağı süt koyup tekrar çırpalım. Üzeri için: Çikolata sosu ve toz şan fıstığı.

Tatlı Saatim Hazırlanışı: Krepleri pişirelim.. Pişen krepi sıcak haldeyken bir kaseye alıp, içine 1 kaşık muhallebi koyup ağzını bohça şeklinde katlayalım. Üzerlerini toz şan fıstığı ve çikolata sosuyla süsleyelim.

Afiyet olsun.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bu tatlıyı çok seviyorum geçenlerde yengem yapmıştı bayıla bayıla yedik :))))

 
Sponsorlar : Seo Makaleleri | Seo Kelime
Copyright © 2013. Tatlı Saatim - Tüm Hakları Saklıdır.
Tema Yapımcısı Seo Makaleleri